Thursday, September 1, 2011

cerita yang sama

HAHA saya nak copy paste jea cerita kawan saya !

nama budak tuhh NUR AFIFAH BINTI ZULKIFLI . hee dia tulis cerita pasal saya ( perasan kejap ) , then nak balas balikk . hee tadi seronok dua kali sebab dapat pergi raya rumah epa . HAHA betol lahh bak kata epa memang kita boleh jumpa setahun sekali jea lahh . tapi atleast dapat jugakk kita jumpa kann :) bergosip tak ingat dunia kott tadi . macikk saya sayang awaklahh

ceritaDUA : reason saya bahagia sebab dia ?
tadi kann time kat rumah epa , sekali dapat text , tengoklahh siapa kann . sekali tengok nombo ! ! ! wahh rasa nak menjerit . dia . err rasa mesti dia dah oke kalau takk tak kan dia reply kann . alhamdulillah . saya janji lepas nehh saya janji saya tak akan kecik kann hati awak lagi ! awak terima kasih 

ceritaKETIGA
nak melantik budak nehh jadik tukang denga cerita aQ . ehh actually aQ yang kena jadik tukang dengar cerita dia . HAHA
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

epa nehh pon aQ copy kw HAHA

terima kasih sebab baca sampai habis

No comments:

Post a Comment