Sunday, March 4, 2012

ada idea


err hai ==' sebenarnya tak tahu nak tulis ape , tapi nak juga tules sebab dah rasa blog neh macam terabai sangatt dah :) sebab ape ek ? first memang tak ada cerita nak share*padahal u had through all many things , second rasa malas nye nak on lappy semata mata nak tulis blogg . KEJAM nyee tuan tanah nihh kann ! oke saya jadik makin kejam apabila ade orang kejam dengan saya dulu

err kalau nampak melalut tuhh namanyee aku memang tengah tak betul sangat yee , jadi abaikan segala kesalahan ejaan dan sebagainyaa .

apa aku merepek? entahlahh tapi rasa macam lega lega geram , tadi retweet burn , pastuh rasa macam betul ape burn cakap , tapi aku memang geram pasal semalam , memang tak boleh terima sebab aku rasa macam hello nak cakap terima kasih pasal tolong bagitahu rattib tuhh , kat izat ponn aku dah cakap terima kasih . dahlahh cerita habis ! dah janji sungguh sungguh semalam and i am a girl with my words , terima kasih .

pastuhh dah buang semua bukti yang mungkin csi boleh jumpa kecuali tang satu tuhh sebab tak nak nampak sangatt kan ! grrrr


text panjang dengan minn dan bal buat aku rasa lebih lega , okee deme memang membantu 

------> cik yasmin memang menolong dengan segala cerita dia , HAHA plus cerita dia kat driving academy memang terus okee habis

------> cik bal dengan idea mengarut dia buat aku rasa nak terbahak plus cerita dia yang sangat buat aku kagum dengan dia , kalau orang nak cakap kau jahat , tapii aku tahu kau ada hati first class kot , ilmu kat dada yang kalah budak kisas ! siryess , teruskan usaha kau nak jadik yang baik baik :)





tanaa dah mampu jugak jadik macam nehh 

HAHA aku memang emosi siket lahh , masa jumaat tuhh jangan cerita lahh , sampai sepet mata bengkak bengkak gara gara bumper atas linee , oke tak sukee akak JPJ












intihanya , kita kene sentiasa berhati semasa melakukan sesuatu tak kira apelahh kan


oke aku banyak keje lahh nak packin barang lagi , nak tengok baju mana nak bawak lagi ape lagii , naik pening aku

sape free g KLIA jumm hanta aku

dah lahh babai


err i wish i can be like
PERRY haha senang hidup kann



GRR GRR GRR

terima kasih sebab baca sampai habis

No comments:

Post a Comment