Monday, April 23, 2012

Random Awesome



Ehem salam 1 dunia blog :') Ewahh. Satu entry ditulis taktala hati sedih mendapat mesej daripada Syahirah Dalawi. Hmm sungguh spoil mood bangun dari tidur selepas penat menurunkan langsir yang lebih berat dan labuh dari aku. Hmm AWESOME. Oke perkataan tuhh je yang mampu bermain main dalam fikiran sekarang neh. Cehh ingat senang senang ke aku nak kagum dengan orang? Hmm amatlah payah kerana insan yang paling aku kagum setakat ini hanyalah Ibu aku yang super duper awesome serta Iron Lady dan juga arwah ayah aku yang Serba Serbi Boleh. Memang Jantan wehh senang cakap. Sungguh bertanggungjawab :'D

Oke memang betul lahh don't judge the book by its cover. Tak kesahlah cover ke Twitter ke ape ke. Itu tidak penting. Oke baru satu milisaat tadi aku rasa sangat kagum dengan kebolehan seorang remaja. Oh Yeahhh :3 Tak nampak lagi kan point.

Alahh malas nak hyperbola lahh. Hmm pendek cerita *aku tak reti nak exaggerate cerita macam Jalin* anda hebat. Siapa anda? Oke mungkin anda yang sedang membaca blog nehh. Hmm Hmm. Yang penting aku rasa remaja itu memang hebatlahh. u.u Dahlah takde motif nak buat post. Oke tunjuk ajar ku sifu :')



terima kasih sebab baca sampai habis

No comments:

Post a Comment