Saturday, January 28, 2012

aci takk ?


err ape lah pulak cakap macam tuhh kan , aci ke tak bagai . dah Dia yang tentukan semua , so everything must be okee kann ? ape ponn yang jadik !

asal tahh aku rasa macam nak emosi bagai bagai nehh , sedeh tahap petala kelapan ! tadi blaja bawak moto , kat titi memang nak cakap gaya aura hancur lahh , memang tak boleh balance badan lagi . haiih , pastuh brek kecemasan kenape tah break tuhh tak nak tolong cooperate dengan aku . langsung tak bunyi ! pehh , kesian kott orang orang yang belakang aku . tadi nasib baik gile ade satu orang nehh punya lahh baik tunggu aku kann buat pusingan lapan . HAHA memang terima kasih sangatt lah , pastuh siap tolong aku clearkan masalah aku , mungkin dia tahu kott aku bukan berapa faham pasal simbol tangan bagai tuhh . HAHA siap tolong sampai kena marah dengan instructor sebab tak ikut jee ape yang dia suruh . HAHA tapi tak tahu lahh kalau betul dia tanyakan on behalf of aku ke , memang dia tak paham . tapi aku tengok gya pro jee dia bawak moto kann ? terima kasihh sangat , tadi memang takde confident nak cakap , rasee nak tunduk bawah jee MALU 


HAHA pastuh budak yang sama dengan PRA L aku tuhh pon mesti rasa geram jee dengan aku kann , yelah dia amek lesen B bawak motor yang besar bapak gajah tuhh , so pape mesti dia yang last . aku yang B2 yang last bawak before dia , mestilahh dia kene tunggu . HAHA tak tahu lahh dia geram kee gelak guling guling tengok aku tak lepas titi , haiih serius tak okeeee

kann best kalau ayah ade , boleh lahh ayah tolong ajar bawak kereta dengan motor , takdelahh aku jadik bengapp sangatt . HUWAA rasa macam looser gila kott ! pehh lagi tadi masa bawak motor . memang nak nangiss lahh wa rasa tadi . sian fazliana kene pujuk aku bia kasik oke ! adoii

pastuh masalah lkagi satu , pasal interview untuk ape ape lepas nehh , haiih sape lah nak hantar kann ? huii !

emm takpelahh , nanti pandai lahh overcome . oke lahh . aura tak betul . pasneh nak kene belajar balancing lukk ! 
cha chii chaa ! haigoo

terima kasih sebab baca sampai habis

No comments:

Post a Comment