Sunday, February 12, 2012

18 tahun


haii semua ! lama betol tuan tanah tak menaip blog , kenapa entah , sejak dua menjak nehh , rasa malas semakin menjadi jadi plus dengan sibuk nak buat lesen semua semua tuhh kann ? kerja ponn makin oke , budak budak tuhh makin lahh aku sayang , sampai siap fikir nak belanja apelah kat si ungku dengan si anis tuhh yee ?

emm 18 tahunn ?
wahh gaya memang dah besar sungguh lahh ea ? ehh rasa besar sangat kee , dah banyak dah amalan yang kau orang rasa dah buat sampai memang get ready untuk semua benda ? aicehh sebenarnya nak meluahkann rasa tidak puas hati sikit kott , tadi ada belajar motor , sementara nak tunggu instructor tuhh datang *datang awall sangatt hari nehh adalah 2 orang lelaki yang aku memang komfem umur dia baru 18 sebab salah seorang budak tuhh memang aku kenal sangatt ! emm apa dia orang buat sampai aku rasa geram sangatt , ialah yang A boleh selamba badak jee hisap rokok kat situ sedangkan papan tanda NO SMOKING memag dah terang terang tergantung , okee mamat nehh yang aku perasan memang perokok tegar , tuhh satu , lepas tuhh boleh pulakk dia ajak yang si B nehh rokok sama ? weii apekahh ? konon hensemm sangat lahh korang merokok kat situ yee ? cehh sakit mata tao tengok , tambah lagi geram sebab boleh A tanya B . ehh ayah kau marah tak kau rokok nehh ? B jawab alah diam diam jee ! cett dah lahh cerita kuat kuat pulakk , memang geramm sangat lahh

kenapa aku geram sangat ponn aku tak tahu , tapi pada aku , dah umur 18 tak semestinya jadik platform untuk kita buat apa yang kita suka , dah umur 18 bukan bermaksud kita boleh mencuba segala galanya sebab kita berkuasa mutlak kat atas diri kita , umur 18 bukan bermakna kita dah boleh selamba jee rokok depan khalayak umum dan tidak menghormati peraturan , tengok filem 18SX ! tak semestiya , umur kita bertambah bermaksud kita semakin mendekati kematian :)

HAHA jumaat nehh test ! takut sangat , hee badan nehh sumpah dah sakit sakit HAHA !

notakaki : kalau dah tahuu janji dengan orang tuhh , jangan bangun lambat :) HAHA



terima kasih sebab baca sampai habis

No comments:

Post a Comment