Monday, February 13, 2012

budak budak

hai semua ! cehh post lagi ? emm dah dapat aura rajin memang lahh rajin jee nak menaip kann ? 

budak budak 

apa maksud definisi budak budak nehh ?
pada aku , setiap orang yang berumur 12 tahun dan ke bawah 
*sebab kat tempat aku semua purata umur macam tuhh jee

kalau dah nama ponn budak budak , serius memang kena sabar habislahh , alah dia orang tak boleh fikir dengan sebaik nyaa lagi , kann memang masa nehh fikir nak enjoy jee , mane nak fikir betul ke tak ape yang di buat tuhh *cakap berdasarkan pengalaman

gaya macam dah besar sangatt je aku nehh HAHA 18 ponn belom lagi 

hee sebanarnye , nak cerita , kann aku kerja jadik kerani merangkap tugas aku sebagai cleaner lahh sekali kann , alah just kene sapu sampah dengan cuci toilet seminggu sekali jee , bukan susah mana , tapi yang nak dijadikan cerita ialahh , , , 
























punye lahh sungguh sungguh akak kerani awak nehh sorang mengemas tempat tuisyen tuhh , menyapu bersih bersih , sekali semalam masa nak balik kann , aku jadik yang last tutup pintu semua , tgok punyelahh bersepah tempat belajar korangg! ! ! HAHA dengan sampah buang merata rata , adik sayang , kan akak ada letak tong sampah kat setiap kelas , awat kaki angpa malas na nak jalan pergi buang segala kertas tuhh , awat nak jugakk buang atas lantaii ? penat akkak dok berleter HAHA

pastuhh kalau tengok toilett , adoii , adik adik main lumpur kee , abes awat tapak kasut angpa kotor semacam jee ? akak mu yang hari hari berjalan neh ponn takdelah tapak kasut mcm angpa ! haiih
kenelah tiap malam jugakk aku mnyapu plus mengemop sikit bilik air tuhh , nanti tadelahh buruk benar rupanyee

HAHA penat penat ponn , aku sayang budak budak tuhh . semua aku anggap dah macam adik adik sendiri , HAHA semalam , masa hantar kertas fotostat kat kelas darjah 3 , tengok adib tertidur , lahh sian dia penat , kalau tak dia lahh paling aktif :)

pastuhh dengan si ungku dengan anis yang memang buat aku macam akak dia sebab dua dua tuhh anak bongsu , pastuhh takde akak pulakk , memang manja sungguh 

belum lagi cerita yang kawan miza tuhh muntah , kak daya yang geli geli nehh kena jugak bersihakn , takpeelahh sian dia sakit perut kann ?

haihh budak nehh macam ragam :) memang kena sabar layan dia orang 

haiih kak daya sayangg lah kat korang semua , mesti sedeh kann kalau berhenti nanti :(

terima kasih sebab baca sampai habis

No comments:

Post a Comment